klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

24 Oktober 2010

superbike

superbike...
bagi kaum adam,mmg superbike ni jadi idaman diorang..
aku pon xtaw nape..
tp bak kate bf aku,bila kita naik superbike,
orang akan pandang kite high taste la..
ye la,harga pon boleh tahan mahal gak..
so aku nk tunjuk la motor idaman buah haty aku ni..
harap2 la impian dia tercapai bila dah habis belajar nt ea....

*ni la superbike idaman bf aku..

yamaha merah.


 
kawasaki hijau.



aku akan cuba tanam minat kat superbike ni..
hehe



7 ulasan:

  1. haha!ika kecik pun telah dibasuh untuk minat superbike.dia suka R6 yamaha.kecik nak buat entry tadi tetibe tgk ika buat dulu.Huhu

    BalasPadam
  2. ahha...arez ary2 dik ckp pasal ni je...tiap kali kua,dye msti cite..so,ika wt entry..bg dye puas..hahaha

    BalasPadam
  3. ape yg kelakarnye sengal!!ahahha

    BalasPadam
  4. haha!same lah ng ayie.tiap kali sembang pasal nak g jalan2 pun dok sebut R6 die XD

    BalasPadam
  5. love u m0re la yang... =)
    puas ati dah..! hehe..

    BalasPadam
  6. haha..pasni wat pasal baskin robbin yg tertunda lak..
    huhuh

    BalasPadam