klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

13 Mac 2011

cara untuk kempiskan perut yang agak buncit =)

haa...ni yang cik cherry nak habaq mai..tak kira la lelaki atau pon perempuan,mesti ada masalah perut buncit kan?normall la tuh...so aku ada beberapa petua dan cara untuk mengempiskan perut boroi dan buncit comel tu..^_^


1~makcik aku ada cakap letak kan kapur yang dicampur dengan limau nipis kat perut..buat dalam beberapa minggu,insyaAllah perut akan kempis....errm...,cuba la,mana tau lepas ni yang pompuan tu dah boleh pakai kebaya...mesti cun punya.=)


2~yang ni ramai dah cuba...sapukam krim mustajab pati halia...alaa...yang dah lama  promote kat iklan tu..tak silap aku bekas dia kaler kuning..selamat mencuba..=)


aku rasa tu je la buat masa ni yang aku dapat kongsikan..sebenarnya banyak lagi,cuma tiba-tiba sekarang ni otak aku pending sikit ^_+.tapi nenek aku dulu selalu pesan,kalau nak makan,biarlah selepas kita mandi sebab nak elakkan perut buncit.


selain itu kurangkan kerap minum air semasa makan...lagi afdal kalau minum air dulu sebelum makan,lepas tu baru makan sehingga kenyang..sunnah nabi tau..=)ok lah selamat mencuba...segala kesulitan amatlah dikesali..aku hanya mengikut kata orang dulu-dulu je=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan