klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

25 Julai 2011

luahan hati insan yang takde hati.

tajuk  kali ni takde kena mengena deengan lagu luahan hati apit yg dok femes kt youtube tu..aku cuma sedih.sedih dengan keadaan diri aku.betol apa yg mak cakap,kawan akan datang dan pergi.cuma aku sedih kawan yg pergi tu kawan yg aku tak sangka2.bukan aku nk ungkit apa kebaikan yg aku dah buat dekat dia,cuma terkilan sebab rasa ditipu.

Tuhan tu maha adil,bagi aku,setiap perbuatan baik yang kita buat dengan ikhlas,pasti akan dapat balasan baik walaupun diakhirat kelak. Dan untuk kau,kawan aku,jgn menilai seseorang dari mulut orang lain sebab sifat manusia berbeza, tak semua orang bersependapat dengan kita.

sekarang,aku  hanya ada family dan Mohamad Hariz yang sentiasa ada disisi setiap masa.

Peace with love...:)   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan