klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

13 September 2011

buat anak dekat facebook?

dua minggu yang lepas aku digemparkan dengan berita kawan aku dah ada anak.Dalam hati aku tertanya-tanya jugak,bila masa pulak si A***** ni kawen?dalam kepala otak aku masa tu dah pikir bukan-bukan dah..yela,tak ke pelik yang kawan rapat kita tu sebelum ni tak pernah kawen tiba-tiba ada anak melainkan la kalau dah ter**** kan?


Kawan aku ni sayang sangat dekat anak dia ni,tiap kali habis kelas je mesti dia nak pergi tengok anak dia,sebab takut anak dia lapar..bukan main sayang lagi kan? Dah beberapa hari lepas tu aku pon tanpa segan dan silu nya tanya dekat dia,macam mana pulak kau boleh ada anak sedangkan kau belum kawen? ke kau kawen tak bagitau aku?masa tu aku dah tak peduli dia nak sentap ke hape..sebab aku cuma nak tau lah,kot-kot ada benda tak elok ke kan..


lepas tu dengan selamba dia cakap dia ada anak sebab facebook lah...aku yang tengah blur masa tu dok tanya lagi,bapak anak kau ni,kau kenal dekat facebook ke?masa tu dia dah gelak guking-guling macam monyet kena gigit nyamuk dekat bontot..



selepas beberapa minit dah gelak,baru dia cerita dekat aku perkara sebenarnaya..
Rupa-rupanya anak yang dia maksudkan ialah anak dekat dalam games facebook..fanatic dia dekat game tuh sampai aku pon dah ada anak jugak.haha

sape-sape yang rasa macam nak ada anak tanpa kawen atau seangkatan dengan nya,boleh main game BABY MAKER GAME dekat facebook..

ok lah,selamat malam:)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan