klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

15 Disember 2011

disaat aku mencintaimu,aku terlupa akan diriku..

sejak kebelakangan ni,aku rasa kosong je..Sebab tu kalau ada masa lapang,aku lebih suka balik rumah jumpa dengan family.Entah la,kerana kau aku lupa kan family dan jugak hariz.Hariz tahu segala nya pasal kau.Dia lah yang banyak nasihat aku untuk terus bersabar..Haisshhh....Aku dah pilih engkau untuk jadi sejarah dalam hidup aku..

takpelah,aku jugak yang pilih jalan hidup aku ni..aku sentiasa berdoa agar kau mengajar aku erti sebenar hidup.

1 ulasan: