klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

20 Jun 2012

kawan baik pon boleh berpecah jugak

Kali ni aku nak tulis entry emotional sikit. Bukan apa,dulu aku ada dua orang kawan baik sejak tadika lagi. Hubungan kitorang memang rapat sangat. Semua benda mesti akan cerita dekat diorang. Cuma sekarang ni masing-masing dah buat haluan sendiri. Aku pon tak tahu mana silap aku. Tapi yang pasti dah berpecah bukan sebab aku,tapi sebab boifren mereka...

Takpelah..Mak aku cakap kawan boleh dicari tapi keluarga hanya ada satu je. Sekarang ni semua benda aku cerita dekat mak. Rasa lagi cool okeyhh... Sekarang ni,mak aku lahh kawan baik aku..:) Mak kadang-kadang lebih memahami dari orang lain :)

Cuma sekarang ni aku lebih suka berkawan dengan semua orang.Tapi bagi aku kawan yg aku kenal dari sekolah menengah karat dengan si aida tu lahh kawan baik aku selain mak aku sekarang ni. Walaupun aku jarang contact dorang,tp dorang still ok dan selalu tolong aku tak kira susah dan senang.

aida,karat and me :)

ni lah kawan yang masih setia dengan aku walaupun mereka jugak sibuk dengan kerja masing-masing.Aku sayang korang tau..:)

5 ulasan:

  1. all teenagers always having this kind of problem kan??? kenapa ntah... takpe la... klu ade yg pergi ade jugak yg dtg... no worries :)

    a mom always be the coolest close friend ever!

    BalasPadam
  2. susah nak cari kawan yang betul-betul faham kita :)

    BalasPadam
  3. syg ko gak ot >.< terharu i

    BalasPadam