klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

27 Oktober 2012

Beli handphone NOKIA boleh dapat hadiah lumayan!

Mesti ramai yang tidak tahu yang sekarang ni NOKIA telah menjalankan promosi besar-besaran menjual produk terbaru mereka ASHA dan LUMIA.Yang paling gempak nya jika anda membeli phone NOKIA anda berpeluang mendapat hadiah yang lumayan! siapa yang tak nak wehhh! Antara hadiah nya seperti di bawah ni:


Haaaa..Menarik kan?Meletop gituuu...Jom lah kita beramai-ramai membeli phone terbaru keluaran NOKIA. Mengikut pengalaman aku mengunakan handphone ni,aku rasa NOKIA lah yang paling tahan lasak,battery tahan lama dan harga yang berpatutan. Jadi,moh le kita ke kedai beli handphone baru!! untuk maklumat lanjut boleh tengok kat bawah ni atau layari NOKIA


1 ulasan:

  1. hmm... tak dok pitih le pulop... tak pe.. menabung la kite... nokia.. nokia...

    BalasPadam