klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

20 Oktober 2012

bukan mudah untuk memaafkan

Semakin hari,semakin banyak dugaan yang datang dekat aku.Kadang-kadang aku rasa give up dengan hidup aku. Betul kata orang yang cinta boleh mempengaruhi hidup seseorang. Dan sekarang aku dah jadi mangsa cinta. Memang aku tak nafikan setiap perhubungan akan ada perselisihan faham,tapi kalau sebelah pihak je yang beriya mempertahankan hubungan tu,memang kebahagian pon akan lenyap.

Dan untuk awak,terima kasih atas semua yang awak lakukan tak kisah sama ada yang baik atau buruk.Mungkin pada orang lain masalah kita kecik je,tapi untuk orang yang menghadapinya rasanya lagi perit.Pengalaman mengajar aku untuk hidup. Dan bedasarkan pengalaman aku yang lepas,aku bersedia untuk meneruskan hidup tanpa kau.Memang nampak macam kejam,tapi mungkin baik untuk kau dan aku.

Aku pon bersalah dalam hal ni.Biarlah berpisah dengan cara baik sebab awak memang kawan yang baik. Memang aku terlalu sayangkan kau sampaikan hati aku ni susah untuk sembuh.Maaf kan kesalahan aku.Banyak sangat kebaikan yang kau dah buat untuk aku. Insya Allah,Allah akan balas suatu hari nanti. Selamat berjuang untuk kehidupan kau tanpa aku :)








1 ulasan:

  1. Mcm sme je kisah kite ni , huhuhu , lbih kurg la :-'(

    BalasPadam