klik saya =)

20 Mei 2010

kelas intersesi

agak lama jugak aku tak jenguk2 kat sawang blog ni..yela,orang lain sibok relax time cuti sem,tapi aku terpaksa menjalani kelas intersesi..hahaha...(tu la,sape suruh main2 time sem satu dulu.)hehehe...so,selama sebulan aku akan menjalani kelas intesesi atau dalam bahasa lain nya,iaitu short sem...tp dekat je di UiTM SHAH ALAM je..so,aku agak sibuk dengan mengstudy...harap2 la aku dapat 4.00 dalam pointer aku nt..(yeah..i can do it...A+ for MICROECONOMIC...)heheh..agak bersemangat disitu...
so,rutin harian aku kat sana mcm biasa la,pagi2 sebelom subuh dah bangon,pastu siap2 and pergi kelas..tp kitorang pergi naek kereta kerana agak jauh dan yang paling penting sebab agak malas..hahaha...lepastu,lunch balik bilik terus tido..dan time ni mak aku dah bising sebab aku tido dari pukul 12.30 tengahari sehingga pukul 3petang..(setiap hari ok)hahaa..macam mana nak kawin ni..hehe....
ok la..sampai sini je,banyak lagi assigment yang aku kena buat....=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->