klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

07 Mei 2010

tagged budak KECHIK...=)

aku ade seorang kawan..dari terengganu asalnye...kechik nama dia..dia sgt suke meng TAG aku..aih....dia xtaw ke yang aku ni xpaham cam ne nk tag2 sume nih..last2 bukak la pages kawan aku lagi sorang..paah nama dia..kat situ baru la paham cam mane nak jawab tag si KECHIK tu..(paah,ika slalu skodeng pages paah..hahahaha)..=)
ok...tag itu tentang picca yang aku penah amik dan senyum TERpaksa...actually aku xpnah senyum paksa..semua nya tulus ikhlas dari lubuk sanubari ni..chewahh..
ni la pic senyum paksa aku..

ada nampak macam seyum paksa tak?
ni je la pic yang agak sedikit lebar kesenyuman nye...yang lain2 semua nye melebihi tahap kecomelan..wakakakkakaka..
ok la,kecik...ika da jawab da...syg kecik,paah,daren . arez sgt!!!!
  
*senyum ikhlas ni....

3 ulasan:

  1. huhu!saya lah tu:)
    saya suka tag sb wawa suka tag saya..ooo skodeng page paah je ek?sampai ati uh!huuu:(
    tamo kawan ika.wek2!

    BalasPadam
  2. wahaha..
    sayang ika lah..
    nnt paah tag manyak-manyak ag eh

    BalasPadam
  3. kechik syg..............ari2 bukak kecik punye...tp xmo bgtaw kecik...kang dye kembang plak..hehhehehe

    BalasPadam