klik saya =)

07 Mei 2010

meeting with fruitladies..

semalam,ketika aku sedang berYM dengan bua hatiku,tiba2 muncul lah seorang gadis bernama KECIK menyibok di ym aku..(kecik,jgn mara aaa.....)hehehhe.
  
dia suruh aku bace post kat blog dia..then bila da bace,baru la aku tau..dia nak wat meeting TERGEMPAR dgn semua ahli fruitladies..(ececece..mcm ramai je bunyi nye..hehehhe)antara ahlinya ialah kecik,daren,paah and aku..so.tarikh meeting telah ditetapkan pada malam jumaat(lebih afdal kot) 14mei 2010 bersamaan 29 jamadilawal1431hijrah...bertempat di ruang legar utama YAHOO! MESSENGER...berpakaian bebas dan menutup aurat...hahaha...
ini lah kad jemputan nya..xtau la sape yang mengeditkannya..hahaha...tapi yang bertambah sweet lagi bila pic aku pon ade kat situ..hehehe.ok2 la..to kecik and the geng,ika pergi meeting to nanti...see u there....
  

harap2 meeting tu nanti akan mengeratkan hubungan sillaturrahim yang telah sekian lama dibina..(dalam 3bulan kot..)perkenalan yang hanya wujud dalam beberapa minit telah berjaya menjadikan fruitladies kawan sejati..hehehhee(mood skema disitu)..salam...





2 ulasan:

  1. yeay!dapat confirmation dari ika.kita tunggu daren dan paah pula.ouh btw,saya edit ye gmbr itu.HEHE..

    kantoi la webcam masa tu.HAHA

    BalasPadam
  2. webcam?ade ke?hehehehhehehehe

    BalasPadam

!-- nuffnang -->