klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

09 Mei 2010

WASIAT SI LEMBU..



1. Thanks & Link the person that gave you the Lembu.

~thanx ye kat KECHIK sebab bagi encik LEMBU ITAM yg ensem lagi menawan ni=)

2. Bagi balik wasiat ni kat 7 blogger yg paling aktif.
~ika nk bg wasiat ni kt seorang blogger je..hehehee...bukan sebab ape,tp sebab nk bg penghargaan kt dia...
***orang nya ialah cik SI YUSRA...suka dgr kisah hidup dia..=)

3. Bagitahu diorang ni yang diorang ni dapat wasiat dari orang kaya kg. sepening lalat.
~sedang dalam prosees..:)

4. Cerita 3 perkara apa yang anda selalu buat sambil tengok tv.
~erm..rasanya xbyk buat pape..sebab nak focus tgk tb..kihkihkikih...tp ada la beberapa yang wajib dibuat,kalau x,hidup ni rasa xlengkap...=)
***~mceg dgn mucuk saya~
    ~makan kerepek..(konon2 nk feel mcm tgk muvie..=)~
    ~korek idong..hahha..pengotor btol!!!!!~

5. Bagitahu 3 makanan pelik yang pernah anda makan.
~makanan pelik..rasenye hari2 aku mkn makanan pelik..hehhee..tp yang paling pelik bila mkn:
***~makan maggie bersama sambal belacan..sdap sehingga menjilat jari kaki la..hahahha=)~
    ~makan laksa tanpa kuah..sdap oouuhhh...~
    ~makan chewing gam dari mlot adek aku..hahahah..dia kata chewing gam tu pedas..so aku amik la..hehehhehe~


6. Cube bagitahu berape orang dah kawan anda kat FB
~erm..dalam 367 kot..tp ni sume membe2 dari sekolah rendah smpai la kt universiti..orang yang xdikenali xpernah approve pon..kalau ade yang  xkenal pon tu sume membe arez..nk skodeng la tuh..huhuhuh

7. macam mane korang jumpe spouse korang or pakwe or makwe.
~hehheheee....melalui seorang kawan persekolahanku..dia yang kenalkan aku ngn ucuk aku.thanx ARIP..(agak romantik saat itu)....



2 ulasan:

  1. ika not nyot nyot...
    mwahh..er kat tepi masjid kn ka?huhu..
    peot??mcm pernah dengar en?HAHA

    BalasPadam
  2. hahahhaa..yea..tepi masjid lepas azan asar,,kikikiki
    peot??dusshhh.....hahahaha

    BalasPadam