klik saya =)

03 Julai 2010

kampus baru

erm..camne nk mulekan yek..hari tu,kira kelmarin la,30 jun 2010.,aku daftar kat uitm kula pilah..yela,kampus uitm aku kt kl tu kn dah tutop..so kena transfer sini..sumpah tempat dia gila jauh kat hutan..xcaye pegila google tempat ni..sebelum sampai pintu masuk,korang dah nmpak lembu n the geng bersama tahi-tahi dowang..sgt adventure ok..then,dewan mkn kitorang dipanggil anjung selera perpatih..perrgghh..byk gila lalat..ntah rombongan ape dorang wat aku xtaw..tp bdk faci tu ckp lalat ni dtg ikot musim..so mmg malang nasib aku dtg sini time musim lalat plak..so far tempat ni ok sbb kitorang tak de senior..and kitorang la senior...best kot...cume kitorang alamandarian ni,mcm ade puak2 plak ngn student lame kat pilah ni....yeke?maybe kot..waktu tido plak sgt best sbb byk kupu-kupu warna putih bertandang ke bilik kitorang..mcm ne nk tido nih weh?hahaa..lama2 rase cool je...conclusion nya,tempat ni ok la sbb tempat baru kn..cume tempat yg jauh ke hutan tu yg buat aku sedeh..takpe la.mybe kt hutan ni aku lebih byk belajar erti hidup kot..ok daa..
salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->