klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

26 Jun 2010

dunia baru,,

esok merupakan hari pertama untuk bebudak lepasan spm untuk melangkah ke alam universiti terutama uitm..mesti malam ni dorang xleh tido malam kan..hehe..mcm aku dulu la..dok pikir pasal hari esok je..dalam hati rasa xsabar nak pergi,tp dalam masa yg sama,rasa sedih nak tinggalkan rumah..huhuhu..tp tu sume kejap je,bila dah jumpa membe,roomate,nanti hidup akan berubah..so,harap2 la bebudak baru tu akan pilih kawan yang elok2...takot gak terjebak dgn mereka2 yg xelok tu kan..=)
kepada maizura kamaruddin..tido awal taw..gudluck dalam alam baru..
 



6 ulasan:

  1. terima kasih kak.saya pun nak g dunia baru ni.heheh

    BalasPadam
  2. hahahahaha..tido awl????
    tgok laa..hahaha

    BalasPadam
  3. apple:awak dah byk dunia dah..hehehehhe
    stylo:g tido la..kang esok payah cik maizan nk kejot lak..hehehehhe

    BalasPadam
  4. eh..baek siket ye..hahaha..
    sye bkan mcm muhamad hariz tu..sgt liat bile kjot..haha..sye sgt sng nk bgon

    BalasPadam
  5. mohamad hariz tu mmg laen la..bom meletop kt sebelah pn dye buat dek je...ahhaha...dah pkul 1 dah...=)

    BalasPadam
  6. hahaha..aah laa..xseda lak..jap2..nk harvest tnman tu jap

    BalasPadam