klik saya =)

12 September 2010

fashion merdeka..=)

uiisshh..dah berhabuk dah blog ni..lame gak aku xupdate kt sini...yela,sejak masuk sem 3 ni,masa aku abes kt assignment je..nk study pon xde masa dah..
so post kali ni aku nk habaq mai pasal aku masuk fashion show hari merdeka kt uitm n9 tuh..dpt la top seven masuk final..
  
mcm ni lah muka aku tyme dpt tahu result tuh..
then,mlm final tuh mmg sume cantik2 gila lah..termasuk la pengarah kampus sekali..huhuhu...final fashion show diadakan serentak dengan ambang merdeka yakni 30 ogos 2010..
tp aku sekadar dpt saguhati je..tp tu pon kire bersyukur sbb kawan2 aku yg masuk pertandingan tu sume cantik2...tema aku hari tu,biru yg bermaksud perpaduan..=)


ni lah aku..=)


ni antara perseta yg bertanding..^_^


yg baju pink ni mc ari tu..sweet kan?
huhu


kegedikkan mule menyerlah..hehe



2 ulasan:

  1. wahhhhhhhhhhhh beznye... kt jngke tade pn oo.. -.-

    BalasPadam
  2. hehee....ala tu pon sempena hari merdeka..=)

    BalasPadam

!-- nuffnang -->