klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

04 Disember 2010

orang lain yg kawen aku yg lebeh-lebeh!!

bile sebut je bulan doblas je byk la kad kad jemputan kawen dtg berduyun-duyun..(wahhhh..btol punye byk nih?kikiki)
kalo x kenduri kawen kenduri bersunat @ khatan..cuti sekolah la katekan..

tapi yg aku nak cite ni pasal kenduri kawen jiran aku..
memangla setakat jiran je,
tp keluarga aku dah anggap mcm sedare sebab konsep kejiranan kt tempat aku ni
bermuafakat sikit..
so jiran-jiran sume dtg menyibokkan diri.
termasuklah aku..
(mak aku yg pesan sok dtg tunjuk muka kang aku nk kawen dorang plak tlg kenduri umah aku..hehe)
dari hari khamis lg aku da dtg merewang(ni bak kate nenek aku)

selain tu, aku jgk da terlebeh excited bile ttgk org berinai
so, aku pon dok berinai gak..

*ni la inai yg aku gedik2 nk pakai tu..
ni aku tempah kt kedai
lima belas hinggit dua blah tgn..
pastu mak aku dok membebel sbb mahal..
hahah

so tu je la aku nak cite..(saje je nk tunjuk inai tu sobona ea...)
ni plak gmbar aku sebelum gi merewang tu..
simple je..
sbb nk potong bawang kan..
da mcm gaye makcik-makcik pon ade..
kikiki


*p/s:gmbr ni tanpa mekap okey..
ayu gitu..
kikiki
k la aku pon da letih sgt ni..
salam..=)

2 ulasan:

  1. lina pon pkai inai jugak..hehehe
    penangan kenduri kawen :)

    BalasPadam
  2. hihi..tp awk pkai yg caer punye..
    sweet kn?=)

    BalasPadam