klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

11 Mei 2011

BLOGGER HOT CIK EPAL: JUMPA KAU DEKAT NERAKA

mesti korang semua dah baca blog CIK EPAL yang gebu tu kan? selalunya entry dia mesti pasal menternak lemak dan midvalley..=).tapi kali ni ada isu lain pulak. Kali ni pasal ada blogger cakap pasal isu tudung tu.Kesian CE.tak pasal-pasal pulak kena.Aku pon dah baca blog si blogger yang mulut longkang ni.Tak salah kalau kita nak menegur individu lain,tapi bagi aku biarlah berpada.


Aku jugak pernah buat isu tentang KEBAIKAN BERTUDUNG LABUH.Bagi aku untuk menegur atau mendidik seseorang tu biar kena pada tempatnya.Selain dari tu,dengan cara memaki hamun atau menfitnah secara tidak langsung kita pon dah dapat dosa,lagi-lagi bila dah mengaibkan orang lain..(perrghhh dah macam ustazah bahyah dah haku)huhu..


tak salah untuk menegur,tapi biar kena pada tempatnya..=)












1 ulasan:

  1. betul tu... da baca jugak... dahsyat la entry budak tu. huhu

    BalasPadam