klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

13 Ogos 2011

BE nuffnang pertama ku semenjak berblogging..

haa...kalau di ikutkan dah lama aku berblogging ni.cuma aku selalu update bila ada masa yang lapang,tapi sebenarnya kalau lapang pon aku malas nak update..-,-

disebabkan itu,aku tak pernah dapat BE nuffnang pon.kesian kan aku.sob,sob..tapi dua hari lepas bila aku bukak web nuffnang,aku tengok aku dah ada 4 BE nuffnang.mMemang terkejut beruk lah aku macam ni
dikempatan ini aku nak ucapkan terima kasih kepada pihak nuffnang sebab bg aku BE bagai tuh..tapi niat aku berblogging bukan nak kejar BE pon..saje suka-suka cari pasal..-.-..ok lah nanti bagi BE banyak-banyak lagi tau bulan pose ni:P saranghae:)

ni lah BE aku tu:)

5 ulasan: