klik saya =)

03 Ogos 2011

khairul fahmi che mat dah putus tunang?

TINGGAL KENANGAN...Elia (kiri) hanya mengetahui kisah putus tunang menerusi kenyataan Khairul dalam Metro Ahad, semalam.


aku tau ramai yang dah tau pasal cerita depa ni.Kadang-kadang kita tak boleh salahkan sesiapa bab jodoh ni sebab semua ni bukan kita yang tentukan.Aku hanya mampu doa yang terbaik untuk mereka.


Dulu aku juga pernah gagal bercinta. Tapi bagi aku ada hikmah disebalik kejadian tu.Bagi aku,bila aku dah gagal bercinta,aku akan dapat lebih baik dari tu.Alhamdullilah sekarang ni aku masih bahagia dengan keredhaan Nya.


Kita hanya mampu berdoa untuk mendapat yang terbaik. Bak kata ustazah aku,orang baik untuk yang baik dan macam tu jugak sebalik nya:)


untuk Elia,semoga tabah menghadapi dugaan Ramadhan kali ni:)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->