klik saya =)

28 Ogos 2011

Selamat Hari Raya buat kamu sahabat :)

Raya akan menjelang tak lama lagi.esok aku dan family dah nak balik kampung dekat Melaka..tak sabar rasanya nak beraya dengan family,sebab tahun lepas mak dan ayah aku terpaksa bekerja waktu hari pertama raya tu..sobb sob..:(

Jadi dikesempatan ini aku nak buat ucapan Selamat Hari Rya kepada sahabat aku yang jauh selatan,utara,timur,Barat dan di Sabah tu:) Ika mintak maaf kalau ada buat terguris kata,termakan harta benda dan kalau ada salah faham.Tahun ni ika terlalu sibuk sampai terabaikan kawan-kawan ika:(
ini lah kawan baik aku :)

Mohamad Hariz.

Sahabat aku selamanya.Terima kasih sebab jadi yang terbaik dalam hidup ika.Tahun ni kita tak dapat berbuka sesama,beraya sesama kan? Dah lama tak jumpa awak.Ika mintak maaf sebab memang banyak sangat buat salah,cari pasal,gaduh dengan awak.Tu semua kelemahan diri ika,I will try to be the best for u bestfren n boyfren :)


 Azia Razwa & Farees

Budak kecik yang sangat baik hati..Selalunya dia banyak cakap dan bergossip ngan aku..Dia tau byk jugak lah pasal aku dengan hariz :p Ika mintak maaf kalau tak layan kecik sangat.Serius ika sangat sibuk sampai tak layan awak:(
Semoga berbahagia dengan farees ,jangan gaduh-gaduh tau :p


Omie Arip
*sory xdpt nak cari gmbar Arip :p
walaupon pernah jumpa omie sekali je tapi ika tau omie baik hati..sebab dari yg kecik dan arez cite,omie ni baik:)Semoga berbahagia bersama arep.Arip lah penemu jodoh ika dan Arez..Dia dah banyak pahala dah tolong bina masjid..saranghae ;)

naf,azia,daren

naftun ni aku tak pernah jumpa lagi.teringin jugak nak jumpe.maybe satu hari nanti aku akan kenal lebih dekat lagi.Yang pasti die seorang kawan yg sgt setia dan bertanggungjawab kan kecik?

Daren pulak mula-mula aku kenal nampak macam pemalu je..Tapi bila dah 10 minit kenal aku dah boleh ngam dengan dia.Maybe ade chemistry kot.Aku pernah lepak sama dengan daren dan bagi aku dia sangat sweet dan matang walaupon masih muda..kikikiki



Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->