klik saya =)

05 Ogos 2011

trend tudung yang paling hot sekarang ni!


zaman sekarang ni aku tengok ramai yang dah bertudung.Alhamdullilah la kan.Tapi kadang-kadang kalau sumua orang dah pakai style yang sama,nanti dah takda personality sendiri lah pulak kan.tapi bagi aku,peduli apa kau,sukati aku lah nak pakai apa kan.kepala aku bukan kepala kau.

so dikesempatan ni aku nak tunjuk lah jenis-jenis tudung yang tengah hot di bukit bintang dan sekitar pavillilon mahu pon juga di jalan TAR.





haa..amacam?hot setap tak? buat masa ni aku kagum dengan yuna dan hana tajima sebab pesen apa dorang buat,dorang tetap hot gitu..gua tabik spring la der.Tak kisah la gaya apa pon,yang penting kewajipan menutup aurat tu yang di utama kan.

tapi bagi aku style tudung yang paling hot sekarang ni memang takda sapa boleh lawan lah.yuna dan hana tajima pon kalah kau tau.nak tau sapa?scroll ke bawah ni

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

ni lah pesen tudung paling hot sekali.tahniah ye aunty bedah:)

7 ulasan:

  1. HAHAAHHAHAAHAHAHAH stail lah makcik tuh ! SUKA !!

    BalasPadam
  2. fenomena di Malaysia skrg adalah fesyen tudung aneh! hahaha

    BalasPadam
  3. aih.. x ada keyakinan utk pakai tudung mcm tuh skrg. pakai tudung bawal je la. ehehe

    BalasPadam
  4. hahahhahahaha....ending paling cool!

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum...

    Ada gaya pemakaian tudung ketika ini membahayakan pemakainya kerana kelihatan mempunyai beberapa lilitan di leher. Ini memudahkan para penjenayah untuk "melemahkan" mangsa.

    Namun "tudung" makcik muka bajet jepun atau korea tu adalah untuk memudahkannya baring atau tidur setelah penat bekerja...

    BalasPadam
  6. Lupa nak sertakan tadi...

    Ok, ini adalah artikel yg telah saya terbitkan di blog berkenaan dengan isu pemakaian tudung :


    http://smskey.blogspot.com/2011/03/tutup-aurat-bukan-sekadar-bertudung.html

    BalasPadam

!-- nuffnang -->