klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

12 September 2011

kenapa buffered earning cepat jadi metered earning?




kenapa lah buffered earning aku cepat sangat jadi metered earning eh? aku rasa tak sampai sebulan dapat buffered,lepas tu dah jadi metered earning.bosan sangat ke blog aku ni?sob sob...huhu

disebabkan aku masih baru dalam bidang ni,aku nak mintak pandangan blogger-blogger yang pro kat luar tu,macam mana nak jadikan buffered earning tu byk dan lebih lama sikit kat blog kita ni:)

jangan lupa bagi pendapat:) 

12 ulasan:

  1. samela juga...dapat BE tak lama. lepas tu seciput je amountnye

    BalasPadam
  2. mungkin tempoh iklan tu dah tamat kott.. tu yang jadi cm tu...

    BalasPadam
  3. trafik kena maintain kot..sllu update blog ok la kot nnti:-)

    BalasPadam
  4. BE tu ikut pada iklan yang ditawarkan kalau dapat sebulan tu kira lamalah tu.. kekadang seminggu pon ada juga.. benda tu memang perkara biasa

    BalasPadam
  5. banyaknya dapat BE hehe

    BalasPadam
  6. Metered Earning ko dh dapat, bagus la tu. Hari-hari nk minum teh O ais hehehe...

    BalasPadam
  7. sama la kite kejap je dah la nak dapatkan BE tu sket punye lebam..

    BalasPadam
  8. err kite punya masalah lg peninggg

    BalasPadam
  9. Salam...maksud lebih lama sikit kat blog kita tu macam mana yer? apakah buffered earning tu akan hilang bila di kumpul? Maaflah bertanya sbb sy pun orang baru dan tidak berapa faham pasal nuffnang ni.

    BalasPadam
  10. dah dapat BE ok la tu, kesian yang still tak dapat lagi tu. hehe

    BalasPadam
  11. maintainkan UV .. kalau dpt upkan Uv pun bgus gk.. :)

    BalasPadam
  12. entah.. kena tanya pihak nuffnang le

    BalasPadam