klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

26 September 2011

ziana zain sebenarnya jonas brothes?

jonas brothers

ziana zain
pernah tak korang tau bahawa ziana zain adalah salah sorang jonas brothes?tak tahu?haa..aku pon baru tau tadi..terkejut beruk jugak lah aku kan..tak sangka wanita yang cantik macam ziana tu salah sorang di antara mamat hensem tuh..

mesti korang pon terkejut jugak kan..mari sini aku buktikan kebenaran nya:

haa...nampak tak apa yang aku cuba sampaikan?kan aku dah cakap depa ni orang yang sama...hahah
aku pon tak tau lah dari mana google translate ni dapat info ni..dia tak perasan ke jonas brotherstu tak boleh angkat kening macam yang ziana zain buat?huhu

kalau korang tak percaya boleh cuba di google translate..kalau nak lebeh extreme cuba search nama RAMLAH RAM..korang akan tau siapa dia sebenarnya..saranghae..:)          

Tiada ulasan:

Catat Ulasan