klik saya =)

09 Disember 2011

Candid Time Contest!



Walllawehhh dah lama gila tak blokwalking dan ronda-ronda blog lain.. Sekarang ni aku teramat lah busy gila dengan program yang melambak dekat UiTM tuh..Tiba-tiba bila belek-belek, aku tgk ade orang tag aku dekat shout tepi tu..So apa lagi aku pon join lahh..Hadiah pon gempak gila beb..Jom la ramai-ramai join boleh tengok gambar candid yang brutal gila ..

Tajuk Contest ni " CANDID TIME CONTEST".Semua orang boleh join tapi mesti lah ikot syarat-syarat dulu kan..Antara syarat dia ialah:

1)Wajib follow tuan punya contest tu.yelah kalau tak follow macam mana nak tau updated dan pemenang nye nanti kan..:)Disamping tu boleh berkenalan sekali..Owner pon muda lagi dan cute gitu..:p
2)Buat satu entri yang bertajuk Candid time contest.
3)Serta kan gambar candid korang tak kesah la individu atau satu kampung pisang tu:p
4)Tag 2 orang dan inform dekat tuan blog tu ok..:)

sekarang aku nak tunjuk gambar candid aku..jeng jeng jeng..

*gambar ni diambil masa aku join program anak angkat hari tu..
masa ni kitorang kena masuk kolam tangkap ikan..gelii oohh..


sekarang aku nak tag dekat blogger ni:
ok lah semoga aku berjaya...tarikh tutup 13 Disember 2011 :-)klik sini untuk join :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->