klik saya =)

30 Mei 2012

HANGAT: Finalis Ikon Hijabista dah keluar!



Salam ukhwah pagi untuk semua.Semalam kawan baik aku si Nadia tu text aku yang dia dapat jadi Finalis Ikon Hijabista..Aku yang dengar ni pon excited gila!! Yelah,semua yang masuk tu semua cun-cun meletup-letup bak hanggg...:P


Tapi ada cabaran yang dia kena tempuhi iaitu, kesemua 15 calon Finalis Ikon Hijabista telah dijemput ke Karangkraf untuk satu sesi photoshoot bersama majalah HIJABISTA. Sebelum memulakan sesi photoshoot tersebut, satu 'cabaran' kecil telah bermula. Mereka dibenarkan memilih/merebut hijab dan aksesori yang telah dihamparkan di atas permaidani hijabista. Kemudian menggayakannya mengikut kreativiti masing-masing dalam masa 10minit sahaja! 


Haaa...10 minit je nak make over semua? Kalau aku,10 minit tu cukup untuk aku pakai bedak dengan lipgloss je..Hehe..Tahniah Nadia sebab berjaya jadi Finalis Ikon Hijabista. Untuk,pembaca semua aku nak mintak tolong sangat-sangat untuk "LIKE" kan gambar kawan baik aku si Nadia Fathin ni..Usaha kalian semua amatlah di alu-alu kan untuk membantu kawan baik aku ni..


*ni lah Nadia Fathin Zainuddin
Kawan Baik aku masa mula-mula masuk UiTM
Jangan lupa tolong vote ok :)
Terima kasih:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->