klik saya =)

29 Mei 2012

Cara-cara mendapat buffered earning dari nuffnang!

Rasanya nak dekat enam bulan aku tak update post,tapi bila aku cek nuffnang tadi ,aku masih lagi dapat buffered earning.. Kadang-kadang pelik jugak,yelah orang kata kena rajin update blog,singgah menyinggah bloggers untuk naikkan traffic blog kita tapi aku sibuk sangat sampai tak sempat nak online pon  tapi masih jugak dapat buffered :P

Alhamdullilah lah rezeki ALLAH nak bagi kan..Tapi aku nak shared sikit lah tips untuk dapat bufferred earning walaupun jarang update post..Sekadar apa yang aku tahu je lahh :P

1.Sentiasa update post mengenai tips yang berkenaan kehidupan harian.Contohnya yang paling popular dekat blog aku ialah Cara mengatasi perut buncit. Maybe rakyat Malaysia sekarang dah ramai yang perut buncit kot :P

2.Update post mengenai islamic.Yang ni aku amat mengesyorkan kepada korang sebab secara tidak langsung kita juga dapat berdakwah.. Bukan apa,zaman sekarang ramai yang suka kan unsur islamic sejak Ustaz Azhar Idrus yang berdakwah dengan cara yang mudah tu.. :P

3.Post mengenai fesyen-fesyen terkini..Yang ni memang ramai yang akan search sebab mereka sentiasa mahukan yang up to date :)

Rasa nya tu je lah yang boleh aku kongsikan.Aku ni bukan lah hebat sangat tapi sekadar ingin berkongsi.Kalau sesiapa yang ada cadangan lain boleh lah berkongsi dengan aku ni.Salam ukhwah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->