klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

28 Mei 2012

Selamat Hari Lahir Sayang..

Hari ini hari kelahiran yang ke 21 sahabatku Mohamad Hariz Kamaruddin. Semoga awak panjang umur,murah rezeki yang melimpah limpah,sentiasa manis dan menjadi muslimin yang soleh.Ika harap sangat awak jodoh ika..Sama-sama kita berdoa sayang.. Maaf sebab tak boleh nak sambut bezday sama-sama.takda fuluss...hehe.. Nanti awak dah gaji boleh lah sambut bezday sama-sama :P


Ni kek yang ika buat taon lepas tak dapat nak bagi kat awak..sedih kan?hehe..i love u sayang :)


*semakin meningkat umur seseorang mendekatkan kepada kematian. Semoga awak menjadi lelaki soleh setiap hari..Terima kasih atas bimbingan awak selama ni..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan