klik saya =)

26 Jun 2012

Cinta sebelum kahwin ke selepas kahwin lagi best?

Cinta sebelum kahwin ke selepas kahwin lagi best? Tu la soalan yang kawan aku dapat masa pergi temuduga dekat SPA hari tu..Dia dah jadi blur nak jawab soalan si penemuduga tu.haha..Kalau aku lah yang dapat soalan tu,aku cakap saya tak kahwin saya tak tahu..haha

Sebenarnya mood aku sekarang tengah kosong..kosong (anggaplah aku tengah nyaynyi lagu si najwa latip masa ni :P Yes,i have a boyfren yang selalu nasihat aku,bagi dorongan dan banyak nasihat aku pasal solat,aurat dan perangai aku.Cuma aku konpius,kalau aku bercinta tapi kalau dia bukan jodoh aku,aku mesti sedih sangat.

Sekadar luahan hati..Aku masih mencuba mendekatkan diri kepada Illahi..Assalamualaikum ;)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->