klik saya =)

20 Julai 2012

Makanan paling sedap didunia!

Pernah makan tak makanan paling sedap di dunia?Hambik kau di dunia bak hang.Dalam Malaysia pon aku merangkak-rangkak lagi dah sampai dunia..Haaa...Sini aku nak kongsikan makanan yang aku baru makan minggu lepas iaitu Kenny Rogers Roasters.Memang sedap bak hang bak kata orang utara...

Walaupun makanannya kurang kalori,kurang gula,kurang garam dan segala jenis kurang tapi makanan ni amat sesuai bagi mereka yang jaga kesihatan dan nak badan kurus langsing gebu menawan tip top meletup macam Rozita Che wan tu..
ni set 1/2 blackpaper ayam bersama 3 side dish
cinonet je ayam dia bagi..hehe

Service dan Goverment Tax dia pon dah buat aku kenyang -.-'

muka senyum menahan lapar sebelum mentedarah :P

Bagi aku memang superb la makanan dekat Kenny Rogers Roaster.Itupon sebab orang belanja.Kalau aku yang bayar sendiri memang aku sumpah seranah sebab mahal..hehe Eh sebelum terlupa,terima kasih Hariz sebab belanja makan..huhu 

*Untuk pengetahuan aku dah bating pointer sem lepas dengan boiferen aku,so aku menang dia lah kena belanja kenny ni :P Thank you :)

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama8/2/13 8:17 PTG

    Pretty! This has been an extremely wonderful article.
    Many thanks for providing these details.
    Here is my blog post know memes

    BalasPadam

!-- nuffnang -->