klik saya =)

01 November 2013

kaulah sahabat selamanya

Assalamualaikum. hari ni mood aku sentimental sikit. aku pon tak tahu kenapa. dah lama aku tak cerita pasal hariz. Ye,Hariz yang muncul dalam hidup aku empat tahun lepas. Alhamdulillah dia masih jadi sahabat terbaik aku. Family aku semua dah selesa dengan dia. Selepas banyak dugaan yang aku dapat, trust me aku jadi makin matang. Terima kasih sebab muncul dalam hidup aku.

Pada yang tak kenal hariz,mungkin orang akan cakap dia pendiam. Tapi bagi aku,kalau betul-betul kenal dia, dia sangat lah happy go lucky. Selama aku berkawan dengan dia mesti nak gelak hari-hari. Cukup lah tu aku cerita pasal dia.hihi Sebenarnya aku tiba-tiba rindu dia,tapi nak cakap malu pulak..kih kih kih.
thanks for reading guys. :)

i do love you :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->