klik saya =)

17 April 2010

lirik lagu kimia by elda ahmad

first time bile aku dengar lagu ni,terus aku suka..maybe ada kene mengena dengan kisah silam aku kot.tajuk lagu ni KIMIA atau dlm bahasa inggeris nye chemistry by MELDA AHMAD..so..layan...

aku mula jatuh hati kepadamu
setelah kau kata cinta padaku
masing-masing dulu punya pasangan
akhirnya kita bersama
pertama kali kita bersua bertentang mata
terasa ada kimia di antara kita

kau kucup pipiku
kau bisikkan cintamu
kau kata baby I love you
kau cairkan hati ku

bahagia,
kurasa,
disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu

kau kucup pipiku
kau bisikkan cintamu
kau kata baby I love you
kau cairkan hati ku

bahagia,
kurasa,
disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu
kau seru akulah pelangi cintamu...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->