klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

25 Jun 2010

cinta aku dan dia...

tajuk post aku kalini agak jiwang..hehe..yela,kalau korang nak tau,hari tu,22 jun aku jumpa buah hati aku lg..padahal baru je 3 ari sebelom tu jumpa..hehehe.tu namanya mabuk cinta..(agak pedas ye statement tuh)uhuh...sebenarnya kitorang jumpa sebab aku dah majok mlm tu..hehe..gedik tol akuh ni..so,bila dah jumpa tu,ada je tempat yang kitorang pergi..tempat wajib ialah karoke..yeahh..3jam dok melalak tp aku masih ketagih nk nyanyi lg..hehe..then lepas karoke tu,aku balik la kt shah alam balik..al-maklumlah..,exam belum abes lg..smpai je shah alam,aku ajak arez tgk lampu2 kt ict..hehe..yelah,mlm sebelom tu aku dah pergi ngn membe2 aku,so xadil la kalo xajk arez kn..ni je la pic yg leh aku uploadkn utk korang tgk..papai..=)







thanx faizal sebab jd camera man kitorang..=)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan