klik saya =)

15 November 2010

baby's day out

tiba-tiba nak cite pasal satu cite omputeh ni..
cerita ni sebenarnya dah lama da wujud..since 1994 kot...
tp aku suke tgk byk-byk kali sbb baby tu comel sgt..
so aku nk bg summary skit pasal cite tuh..=)
tajuk die BABY'S DAY OUT..
cerita ni pasal family kaya yang ank die kena culik.
then penculik tu menyamar jd photographer mase nk culik tu.
tp baby ni pandai giler...
sebab sebelom case culik ni,
pembantu runah die slalu baca kn buku cerita..
tajuk buku tu, BABY'S DAY OUT..
dari situ la..
pengembaraan pon bermula..
perhhh..da mcm cite upin dan ipin plak..)
huhu..
ni la 3 penjahat yg dah culik baby tu..
tp dorang ni slalu bernasib malang tiap kali baby tu terlepas..
then mcm2 halangan la yg baby tu terpaksa tempuhi..
tp yg best nye..
baby tu rase yg diri die same mcm dlm buku cerita yg die slalu bce tu..
so,bile nk buat something,
dia msti teringat babak-babk dlm buku tu..
mcm ni la buku cite nye..
huhu..
burung ni la yg same mcm dlm buku cite tu..=)
comell owhhh...

antara babak yg ada..=)

alololol0...
okey..sumpah aku geram tgk gmba baby ni..
so,lastly bdk ni pon selamat balik kt family die..
happy ending gitu..
huhu..
name baby dlm buku cite tu BABY BOO...=)
tp aku pnggil boo boo..hehehhe
sumpah comey giler..
korang pegi la tnye incik google pasal cite ni ye..
5 star aku bg..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->