klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

07 Disember 2010

bertaubat tak nak tengok gambar lucah lagi


mcm mane nak habaq ni aiih..
tp td sedang aku godek-godek dgn encik google
aku nmpak gambar bogel mandi beramai-ramai
yaa ampunn..
summpah naik geli aku tengok
agaknya dorang memang dah bese kot wat keje mcm ni..
tu la kalo xdapat bimbingan orang tua dari awal
aku xheran la kalo  mak bpk dorang ni ade yg jd bapak ayam..
yela,dah ank pon mcm tu kn..
so aku nak tunjuk gambar yg aku nmpak td tu
sebagai bimbingan utk korang...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*








ni la die..
kemain lagi mandi ramai-ramai..
uiisshh..
goli mak nyah tgk..

p/s : nak bertobat xnk tgk bahan lucah sempena taon baru ni..=)
salam maal hijrah..=)

9 ulasan:

  1. hhaahahahhaha dasat tol ayam2 tuh ;p

    BalasPadam
  2. Lucah betul....goreng pun sodap....

    BalasPadam
  3. yus:ayam gedix tuh..kikiki

    e5:goreng wat lauk orang kawen pon boley..=)

    BalasPadam
  4. woww..bez nye mandi same2..lalala..
    lucah r kamoo ni..agaaga

    p/s : kalo nak bagi lagi senang org komen..
    awak pergi dekat DETTING..pastu COMMENT..pastu..
    click dekat POP UP WINDOW...and click jugak NO dekat SHOW WORD VERIFICATION FOR COMMENT..

    selamat berblogging..huhu

    BalasPadam
  5. cik su:ayam gatai tu naa..=)

    nazri:wink2~~

    BalasPadam