klik saya =)

08 Disember 2010

Contest: Ada apa dalam tuh

semalam bukak je blog ni aku dpt tag dari rakan blogger aku

then bila aku tengok rupanya ada contest..
 memandangkan aku pon memang dah lama xdapat hadiah
apa lagi
jom join contest ni=)
anyway untuk join contest ni
ada beberapa syarat yang dikenakan..
standard la tu kan..=)


syarat-syaratnya:

~kena jd follower cik bambam(tuan punya contest)
~tajuk contest ni haruslah "Contest: Ada apa dalam tuh"
~wajib letakkan banner entry di sidebar korang..=)
 ~buat entry tentang teka apa yg ada dalam bekas tu..klu jawapan boleh didapatti di blog cik bambam taw..=)
~tag 3 orang blogger yg lain
~bagi komen apa yg perlu ditambah or apa-apaje lah pasal blog cik bambam
~link post korang kat komen cik bambam taw
~Tarikh tutup contest adalah pada :


12 December 2010 tepat jam 11.59 pm

sekarang ni aku teka benda yang ada kat dalam bekas tu ialah TELUR.
seba apa aku piilih telur
sebab buahaty aku suka makan telur mata..
tu je..hehe

komen aku pasal blog cik bambam ialah blog cik bambam TERBAEK~~

aku tag contest ni kat:


1 ulasan:

  1. tq ye dear..tag feez..skang rase kurg sehat,,kalau sempat, feez wat..kalau tak sempat..maaf taw dear... tq again.. :)

    BalasPadam

!-- nuffnang -->