klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

09 Disember 2010

hero ADAMAYA dah bercerai talak satu..?


dulu aku suka sgt tengok cerita adamaya ni..
sweet gila lahh weyy
even masa aku kat kolej dulu pon dok ulang cita ni byk kali..
yelaa hero hensem kan..
aku dah jatuh hati dengan watak adam a.ka sein ruffedge ni la..
sopan santun dan ala-ala penyayang gitu..
(watak dia nih sebijik mcm buah aty aku tu)
puji lebih sikit naa..=)


ni la sein ruffedge..

tadi waktu aku bukak my star online
depa dok habaq sein dengan isterinya dah bercerai..
betoi ka?
aku pon macam xpercaya je..
tp dah tu yg dia dok habaq..
dulu kemain lagi kat sehati berdansa kan..
tapi nak wat  macam mana kan
dah jodoh smpai takat tu je..
pape pon aku tetap doakan kebahagian mereka ni..

korang leh tengok link kat bawah ni tuk cerita lebih lanjut..




p/s:tetap suka kat watak hero adamaya ni walau apa pon sebab dorang bercerai..
layan je la kann~~




4 ulasan:

  1. ni mesti sebab dia kawen ngan maya..
    kalo die kawen LISA dlm cite tu.. msti pegi jauh laa... hehe..

    BalasPadam
  2. anakpakdin:dah btol dah tu syg..heheh

    un phat lee:yeaghh..bersaba ye..hehe

    BalasPadam
  3. ala,biasala laki,dalam cerita Adam Maya xkan ada laki seperfect heronya.Poyo je lebey

    BalasPadam