klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

24 Disember 2010

heliza helmi bakal tunangan hafiz hamidun?

betol ke apa yang aku tulis ni?tadi time aku godek2 murai.com,aku dapat tau satu gossip yang depa ni nak bertunang..tak percaya?haa..meh sini tengok kat sini:


tapi ada jugak yang kata ini hanya gossip je.tapi bagi aku depa ni sesuai sangat.sama-sama baik,sopan gitu..apapun aku sebagai peminat heliza yang kiut miut ni tetap sokong keputusan dia.tak kisah la dengan sapa pon.sebab aku tau jodoh orang baik mesti dengan orang baik jugak kan.

*comel gila heliza ni..
dari dulu aku dok minat dia aihh..
saya tetap sokong awak la heliza..=)
bajet heliza nak baca blog aku lah tu..haha


info terbaru yang aku dapat tau,bertunang ni hanya gossip je.mereka ni rapat mungkin sebab promosi minyak depa tu kot..jadi, kita doakan yang terbaik untuk mereka..amin..=)

4 ulasan:

  1. Hmmm ...Okey jugak tuh kli depa tunang ... dya2 comel ..=) hu3

    BalasPadam
  2. wah..kalu betul la kan dorang berdua nie.. mmg padan laa.. yg sorang cantik.. yg sorang lagi ensem... wala2...

    BalasPadam
  3. fuhh.. lega.. masih ade peluang utk aku.. :P

    BalasPadam