klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

12 Januari 2011

melayu tak boleh tolong melayu ke?



aku baru balik dari pengurusan dekat sebuah tempat ni.memang aku tak nafikan,mereka juga sibuk dengan hal-hal mereka.tapi cuba lah tunjuk hormat dekat orang lain.bila pergi kaunter pertanyaan je kena marah.mcm ni ke customer services yang baik?


sebagai rakyat Malaysia,kita seharusnya berbudi bahasa dekat orang lain.memang la kadang-kadang customer pon ada jugak buat hal,tapi tadi aku jumpa kerani tu dengan sahsiah rupa diri yang baik..haa..ambik kau,agak skema ayat aku bila tengah marah ni.^_=


diharapkan pihak yang berkaitan sila lah jaga budi bahasa anda.dah penat dah banyak kali kena marah dan kena tengking depan orang ramai.terutama sekali orang melayu.aku bukan nak buruk kan orang melayu,tapi cuma harap kita semua renung-renungkan..^_^


p/s: tak dinafikan kdg2 aku jgk kurang budi bahasa,sama-samalah kita renungkan=)

1 ulasan:

  1. banyak2 bersabar ye :)
    n, a nice header too mydear.. keep it up syg :)

    BalasPadam