klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

11 Januari 2011

selamat hari jadi arif.

hari ni 11 january 2011 genap 20 taun umur Arif...sape Arif?..haa..ni yang aku nak habaq mai kat korang.Arif tu sebenarnya kawan aku masa zaman sekolah menengah dulu.dialah yang jodohkan aku dengan ucuk aku sekarang..wahh...masih berbunga masa tu^_^

walaupon aku tak berapa rapat sangat dengan Arif sekarang,tp bg aku aku dah berhutang budi dengan dia.thanx arif sebab kau dah kenalkan aku dengan lelaki sebaik Hariz..

selamat hari jadi Mohd Arif,semoga panjang umor,murah rezeki,dan bebrbahagia dengan omie kau..sumpah korang cool n sweet larh...

*semoga hubungan kau aku dan hariz mcm dulu=)


2 ulasan: