klik saya =)

02 Februari 2011

bulan baru penuh suka dan duka..

kelmarin 30 january tepat jam 8.20 malam nenek aku telah menhembuskan nafas terakhir.semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh nenek aku.itulah pertama kali aku taw macam mana malaikat mengambil nyawa.sangat lembut dan tenang.tapi aku bersyukur sangat sebab dapat jaga nenek waktu dia tenat.wan,ika sayang wan sangat2.wan tak pernah marah ika pon.kalo mak mara ika,mesti wan back up balik.=(


tapi dah memang lumrah hidup setiap yang hidup mesti akan mati.aku redha je....=)
Semalam 1 februari 2011 genap setahun aku dan Mohamad Hariz bercinta..wahh..ayat skema cintan gitu..^_^.sayang,thanx sebab banyak sangat bersaba nagn ika.awak sorang je yang boleh wat ika tenang.awak je yang boleh ika ngadu problem lepas ika ngadu kat mak.thanx jugak kat awk datang umah wan baca tahlil.makcik2 pon dah suka kat awk taw=).ika harap hubungan kita kekal hingga ke anak cucu dengan ikatan yang sah.saya sayang awk byk2 Mohamad Hariz=)


nt kita kua ye pas sume dah settle...i love u sayang=)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->