klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

09 Februari 2011

makmal komputer dah boleh guna!!

haa..mesti korang kata aku gedik kan..pasal makmal komputer pon nak kecoh ke...tapi aku tetap nak bgtau jugak^_^.actually makmal komputer dekat UiTM Kuala Pilah ni dah lama dah ada,cuma komputer je takda..tp pada,bulan baru,tahun baru ni,komputer dah ada,siap wayerless lg gitu..=)


so dikesempatan ini,aku pon buat entry yang pertama kat makmal komputer ni..ok tu je aku nak habaq.=0


p/s:saya sgt suka komputer baru=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan