klik saya =)

10 Februari 2011

kisah nenek hot belasah perompak guna beg tangan

tadi waktu dok belek-belek surat khabar, aku ada terbaca satu artikel nenek 70 tahun belasah enam perompak guna hand bag je ^_^...


waahh...gempak kot..kejadian ni berlaku kat LONDON..tak sangka pulak aku bandar sebesar london tu pon ada nenek yang kuat kan..=).kisah ni berlaku sewaktu perompak tu baru je lepas rompak bank.lepastu,muncul lah nenek hot berlari seberang jalan pastu terus belasah perompak tu...then perompak tu pon terkejut,terus letak kan barang rompakan  dan terus melari kan diri=)..tu mesti kes terkejut beruk dengan nenek tu kan..huhuhu


so kalau korang nak baca lebih lanjut tentang kisah tu boleh klik kat sini
*aku try google gambar nenek hot tu,tapi tak jumpa
ni je yang aku jumpa
nenek rempit ^_^

aku nak jadikan nenek tu idol aku..kalau nenek 70tahun pon boleh belasah perompak,kita pon mesti boleh kan?jom sama-sama kita hapuskan kegiatan rompak di Malaysia!!=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->