klik saya =)

10 Februari 2011

membuang duit di econsave?

harini boleh di katakan seluruh student UiTM Kuala Pilah bergembira sakan.sebab apa?haa..ni yang nak habaq maii...semua lecturer kat sini ada meeting kat UiTM Shah Alam...soo,kelas pon cancel.=)..tapi tetap jugak kena ganti kelas..-_-...aku pon apa lagi,ni lah masa untuk kitorang merayau kat pekan kuala pilah yang tak berapa nak sibuk tu...^_+


mula-mula sekali tempat wajib ialah atm machine..cucok duit dulu naa...=)..lepas masing-masing dah ada duit,bermulalah aktiviti shopping..pergi kedai gambar,kedai avon(aku pon tak sangka kat pilah ada AVON..huhu).lepas dah penat-penat jalan tu singgah makan dekat kfc..memang time tu sume membe-menbe aku makan dengan gelojoh...lapar beb dari pagi tak makan.masa tu dah pukul 2petang...=)
*masa ni muka kenyang lepas makan kfc..
tudung pon dah senget-benget^_^

lepas sume membe-membe aku dah isi perot masing-masing,bermula lah perjalanan membeli barang untuk rumah kitorang dekat pasaraya besar Econsave kuala pilah..dah macam nak pindah rumah dah barang-barang yang membe aku beli..tapi aku tetap maintan tak gelojoh beli barang.saving kot..huhu ^_^
*masa ni baru balik econsave...
banyak tak barang aku?

tu je lahh aku nak cerita..dekat kuala pilah ni,bagi aku tempat untuk aku berjimat cermat..sebab datang sini nak belajar kan..so doakan aku habis diploma tahun depan..=)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->