klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

05 Mei 2011

betol ke MEMEY ajar anak NORMAN ponteng sekolah?


Aisshhh....betol ke apa yang aku dengar ni? tak kan la memey nak ajar anak-anak Norman ponteng sekolah pulak kan?.aiisshh...Belum jadi mak lagi dah ajar benda tak elok kat anak kan? Macam mana nak jadi ibu mithali ni.. -_-

Tapi bagi aku hal ni semua tak betol je.sebab memey tu bakal ibu kepada budak-budak tu jugak. Mestilah nak tunjuk contoh yang baik sebelum berkahwin kan? kang tak pasal-pasal jadi kes top kat melodi pulak..=p

Selain daripada tu,Norman hakim pon dah menafikan hal ni.Sebenarnya hal ini semua salah faham je.Anak norman hakim (Danish) ponteng sekolah sebab dia baru je habis peperiksaan,tu yang dia mintak dekat norman nak cuti keesokan harinya.Selain daripada tu,esok nya jugak norman dan memey free,so dorang bawak la anak-anak pergi jalan-jalan.

Kalau nak tau lebih lanjut boleh tengok dekat SINI

14 ulasan:

  1. eii. hana memang tak suke glerr kat memey ni. damn sgt. hahahah

    BalasPadam
  2. yeay..ada geng..tak suka jugak=)

    BalasPadam
  3. cik scya tatau nak kate suke ke x . cyesly, x amek port pown dlm dunia artis . haih

    BalasPadam
  4. x suke kat memey...uwerrkkk..tapi kalo dah jodoh dorang sama2 la kite doakan

    BalasPadam
  5. haha..sy lak ske kedua2 nye..say no to memey,say no to norman..hehehhe

    BalasPadam
  6. @scya lolita:haa...dulu cherry pon ske norman,tp lame2..hmm...=)

    BalasPadam
  7. @misz shela:betol2...kita hanya mampu merancang,tuhan yg menentukan segalanya..chewahh=)

    BalasPadam
  8. @tikin:haha....mcm tu pon ada ke?=)

    BalasPadam
  9. @syima: mcm2 ada kat dunia ni=)

    BalasPadam
  10. hukhuk...sy tak suka memey..tak jgak suka abby...tp suka lisa jer..hehehehe

    BalasPadam
  11. @susuemimiee:haa...lisa kan comel=)

    BalasPadam