klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

04 Mei 2011

kehangatan cinta mee rojak dengan teh o ais?

tajuk entry aku kali ni memang tak boleh blah langsung...huhuhu..yelah,apa kaitan pulak cinta dengan mee rojak dan teh o ais bagai-bagai nih kan?hmm...tak pelah dah memang jodoh kan..=) Korang semua kenal tak dengan mee rojak?alaaa yang ada mee campur rojak tu la ..aku sebenarnya dari dulu tak bekenan sangat makan mee..kalau bihun aku layan la jugak..ni bertambah pulak dengan rojak..ishh...-_- tak boleh masuk tekak aku nihh...


*mcm ni la masa mula-mula tengok mee rojak tu

tapi kalau sebut je teh o ais yang ni memang feveret aku sejak dalam perut mak lagi..waktu aku baby cute dulu pon aku extreme minom teh o ais ni..sebab tu lah tumbesaran terbantut ,olh kerana tak minum susu...ehh,ye ke macam tu?kat umah aku pon memang aku hari-hari akan buat teh o ais ni..pergghh..sedapnya memang tak boleh cakap la..bersusun nenek-nenek nak buat jadi cucu menantu..(terer tak aku? -_- )hehehe..
*muke tesipul-sipul malu masa nenek-nenek nak buat cucu menantu

oleh itu dikesempatan ini,(ayat nak ikut skema spm je) =p,aku nak habaq mai laa,mee rojak yang dulu aku benci tu sekarang dah jadi buahati emas aku..sebabnya, boiperen aku suka sangat makan mee rojak ni..kalau hari-hari bagi dia makan mee rojak,kompon dia akan makan dengan bongkak dan bangganya..
  
*tapi takde lah sampai mcm ni bf aku mkn..dia mkn sopan sikit laa..=)

uissshh..sampai lagu tu ke?kadang-kadang aku dok tanya jugak:
aku: ucuk...,tak jemu ke mkn mee rojak ni hari-hari?belilah lah benda lain.
nak tau dia cakap apa?
buahaty emas:tak jemu pon..macam tu jugak la ucuk tak penah jemu dengan awak =)

haaa..hambik kau..ayat maniss punya...aku pon dengan bangga nya cakap,ika pon tak jemu minum teh o ais,sebab macam tu  jugak ika tak pernah jemu dengan awakk....haaa..,romantik tak aku?huhuhu

 
macam tu lah kehangatan cinta mee rojak dan teh o ais,walaupun masing-masing berlainan citarasa atau pendapat,tapi mereka saling melengkapi..=)

okey lahh,semoga cinta mee rojak dan teh o ais ni akan kekal sampai bila-bila..aminn..









23 ulasan:

  1. semoga berkekalan oke (:

    BalasPadam
  2. Waaaahhhh. Sweet!

    Rojak mee, teh o ais. Dua2 Mel suka. Hikhik~

    BalasPadam
  3. pebret aku ni teh o ice..

    BalasPadam
  4. tapi cherry suke teh o ais je..hahahha

    BalasPadam
  5. hope kekal kay?? hee~ ^__^

    BalasPadam
  6. uihhh dahaga la plak tgknya..jap2 nak g dapur minum^^

    BalasPadam
  7. amin..harap2 mcm tu=)

    BalasPadam
  8. @abu: same la kite..=)
    @shida:moh la ke dapor=)

    BalasPadam
  9. hehe..xshuker mee rOjak..teh O ais ske..nk2 time tmbah laici t dlh..slurrp..:p
    hihi..btw,,smoge cnta mee rOjak n teh o ais kekal smpai akhir hyat..:)

    BalasPadam
  10. huhu..yeay,kite geng=)
    aminn...^_^

    BalasPadam
  11. wah,so switt.!hehe..tp mee rojak minum gan teh o ais..memang terBAEK.!;)

    BalasPadam
  12. @cik ungu..:yeah..terbaik dari dapur=)

    BalasPadam
  13. okay sweet!moge2 kkal bhgie.wah sedapnye mee rojak tu!!

    BalasPadam
  14. @amir:amin..=)
    tp teh o ais lg sedap kot=)

    BalasPadam
  15. orang kate teh o' sejuk2 ni berangin..bile da berangin tu paham2 la..=P

    BalasPadam
  16. mee rojak tu rojok keling ke? kekekee!

    BalasPadam
  17. @the traveller:errr,maknenye?huhu..tak hangin sangat pon=)

    BalasPadam
  18. @miss dorayaki: rojak cina kot..=p

    BalasPadam
  19. haha .. teringat mee rojak wak lan *warung depan sekolah linda dulu kala :)

    BalasPadam
  20. @lynda:sedap ke mee rojak tu?=)

    BalasPadam
  21. hbes tu, tak try mam mee rojak tu?
    ice lemon tea my feveret

    BalasPadam
  22. @fiq:tak try pon..haha

    BalasPadam