klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

07 Mei 2011

kejadian 3 beradik lemas di ulu bendul.

siapa kat sini tahu negeri sembilan terletak dekat mana?siapa tak tahu,boleh la pergi dekat google maps,cari kat situ ye....=)..dua hari yang lepas kita dah dikejutkan dengan berita 3 beradik lemas dia air terjun ulu bendul,Kuala Pilah Negeri Sembilan..Memang sangat sedih sebab sekali gus adik-beradik ni meninggal.Kalau tak silap aku,lagi seorang adik mereka ni masih lagi belum ditemui.Sama-sama lah kita berdoa akan keselamatan mereka..=)

Kalau korang nak tau,aku ni selalu sangat pergi kat ulu bendul tu memandangkan tempat belajar aku dekat Kuala Pilah jugak..Tapi nasib baiklah waktu aku mandi kat sana tak de lah kejadian yang tak diingini berlaku..Tu la kalau dah ajal,kita tak boleh nak elak kan..

*waktu mandi di ulu bendul.
sopan tak aku..?=)


Selain daripada tu aku jugak ada dengar cerita,yang ular sawa pernah terlepas ke hutan ulu bendul.Sebab taman ular betul-betul sebelah ulu bendul ni.So hati-hati kepada mereka yang nak bermandi-manda tu..salam=)

1 ulasan:

  1. Al-Fatihah.
    Takziah untuk semua keluarga mangsa yang terlibat.

    Lots of Love,
    Cik Yana

    BalasPadam