klik saya =)

01 Oktober 2011

20 bulan menyulam kasih...



tajuk entry dah boleh buat novel dah aku rasa..huhu..hari ni genap 20 bulan aku dan si dia menjadi sahabat baik or dalam makna lain nya as a couple..:) bagi aku sejauh atau selama mana hubungan tu tak menjadi isu utama tapi saat-saat manis waktu bercinta tu yang lagi penting kan..


Dia umpama kawan baik aku.Dia selalu bagi semangat and always positive dalam semua hal.Kadang-kadang bila aku down dia selalu nasihat aku ,walaupon kadang-kadang tak menyebelahi aku.Memang aku jarang jumpa dia sebab tinggal di berlainan negeri dan belajar di berlainan negeri,tapi kepercayaan aku masih kuat untuk dia walaupon bukan 100%..Tapi cukup lah untuk buat aku yakin dengan cinta sesama manusia..Aku tau aku tak secantik wanita lain,tak seperfect wanita lain,tak bergaya macam yang lain,tapi aku bersyukur sebab dia terima aku seadanya aku..


Untuk awak MOHAMAD HARIZ KAMARUDDIN ,walaupun awak bukan yang pertama hadir dalam hidup ika,tapi ika akan cuba jadikan awak yang terakhir..Dah ramai lelaki yang ika pernah kenal,pernah berkawan tapi semua tak seikhlas awk,tak sebaik awak,dan tak semanis awak:) Terima kasih untuk semua pengorbanan awak,terima kasih untuk perkenalan dengan ahli keluarga awak.Adik awak ika dah anggap macam kawan baik:) selamat ulang bulan perkenalan yang ke 20 bulan sayang...





Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!-- nuffnang -->