klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

04 Oktober 2011

Raksasa laut terdampar di Pantai Cenang, Langkawi 1 October 2011


Aku ada berita hangat nak beritahu.Tadi kawan aku send gambar kat fb.Gambar tu merupakan gambar percutian ketika dia bercuti di Pantai Cenang,Langkawi pada 1 October 2011 yang lepas. Aku pon terkejut gila bila tengok gambar tu. Binatang apa ni weh?


Menurut sumber, binatang ini ialah sejenis paus yang mati akibat kesan kekerapan gempa bumi baru-baru ini. Ada juga mengatakan suhu di dalam air semakin meningkat menyebabkan habitat hidupan laut mungkin akan pupus.Tak mustahil akan jadi tsunami kalau dah macam ni kan..


aku masih tertanya-tanya akan hal ni..Sape-sape yang tahu tentang ni boleh bagi komen:)

3 ulasan:

  1. alamak. ingatkan buaya air masin :)

    BalasPadam
  2. http://bidaman.blogspot.com/2011/10/raksasa-aneh-di-pantai-cenang-betul-ke.html

    BalasPadam