klik saya =)

be positive

Daisypath Anniversary tickers

07 Februari 2012

Selamat Ulangtahun Persahabatan yang ke dua sayang..:)

Mungkin agak terlambat untuk aku buat entry khas sempena 2 tahun aku dan Dia..Tapi nak buat macam mana,komitment aku dekat UiTM tu terlampau banyak sampai aku takde masa untuk dia...:(

Kalau tahun lepas 01022011, tahun ni 01022012 pulak....:) Terima kasih Mohamad Hariz Kamaruddin atas kesetiaan awak selama ni...Teima kasih menjadi pendengar setia,terima kasih menjaadi penasihat umum,terima kasih untuk semuanya..Saya mintak maaf atas kesilapan saya selama ini..Saya sedar awak yang terbaik.

Dah banyak yang kita tempuh sepanjang perkenalan kita.Dan sebanyak itu juga lah sayang ika terhadap awak..Semoga kita dipertemukan jodoh di atas cinta yang suci..InsyaAllah....Ika sayang awak till jannah...


Sayang awak je..;)

1 ulasan: